Beantwoord

Apple Watch 4g ondersteuning

  • 25 April 2022
  • 5 reacties
  • 1272 Bekeken

Inmiddels wordt e-sim voor apple watch ondersteund door T-mobile. Simpel maakt gebruik van dit netwerk. 

Is er al bekend op wat voor termijn ik een multisim voor apple watch kan aanvragen?

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Karin303 25 April 2022, 12:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Nee daarover is nog niets bekend en het ziet er niet naar uit dat Simpel E sim gaat aanbieden. Het feit dat Simpel het netwerk van T.Mobile gebruikt staat daar los van 

Ben benieuwd wanneer Simpel zelf met een bericht hierover komt en wellicht een roadmap wanneer wel. Blijft voor Nederland lastig dit uitrollen. 

Landen als Duitsland, Frankrijk, Belgie  hebben het wel. Blijft bijzonder dat we hier in achterlopen met slechts 1 provider t-mobile.

 

Hoop toch dat simpel dit snel gaat nemen en dat je het bij hun kan aanschaffen anders wordt het toch echt overstappen naar een andere provider wat ik jammer zou vinden want ben zelf verder prima tevreden met Simpel. 

Simpel maakt gebruik van het netwerk van T-mobile, u zegt dat het er los van staat, maar Simpel is geen onafhankelijk merk meer en is overgenomen door T-mobile, lijkt mij dat het goedkope zusje of broertje van T-mobile 😂

Zou aardig zijn als ook de simpel klanten een Apple Watch kunnen aanschaffen die ondersteund wordt met een multi-Sim abonnement.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Daphy,

 

Het aanbieden van de e-simkaart staat voorlopig nog niet op de planning. Ik kan dus niet aangeven vanaf wanneer dit eventueel aangeboden wordt. Mocht dit wel aangeboden worden, dan laten wij dit uiteraard weten!

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer