Skip to main content

Telefoon: Samsung Galaxy M31, abinnement bij Simpel (sinds 2015!)

SIM kaart heeft altijd goed gewerkt, maar ik vermoed nu een defect.
Telefonisch ben ik vaak onbereikbaar, terwijl de gesprekken wel in de “recent” lijst staan. Ook uitgaande gesprekken lukken niet.
Herstarten van de telefoon werkt (tijdelijk). 
Ik kan er geen lijn in ontdekken. Soms werkt hij dagenlang goed, dan weer moet ik een paar keer per dag herstarten.

Lastig, want ik ben nu heel vaak 1233 aan het bellen, alleen om te kijken of hij het nog doet!

Wat kan hier mis zijn? SIM kaart? Of iets anders?

Goedemiddag @jhman-simpel,

 

Altijd fijn om een trouwe klant te zien! 

Ik los dit probleem dan natuurlijk ook graag met je op. 

Is het mogelijk dat je telefonisch contact met ons kan opnemen op 088-1005757?

Als dit niet mogelijk is, wat begrijpelijk zou zijn aangezien de situatie, dan zou je ook via onze socials contact op kunnen nemen.

De opties kan je terugvinden op www.simpel.nl/contact. Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.  

 

Groet, Jahduar

Simpel

 

 


Reageer