Beantwoord

ben ik nu gek, of verwacht ik teveel (een werkend abonnement en kwaliteit)

  • 26 April 2023
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Badge

Hi Community, Ik hoop hier op wat ervaringsdeskundigen, dat ik niet echt gek ben!

 

Ik ben sinds begin april abonnee. wat n spijt heb ik. De presentatie op de site is dat er gebruik wordt gemaakt van het betrouwbare netwerk van tmobile. Well, ik ben net overgestapt van tmobile en de dekking binnen en buitenshuis altijd prima, nu … een drama. Dus ergens loopt iemand te liegen en wordt de klant lagere prio gezet. In huis kan ik alleen tegen het raam in de kamer bellen, door het huis lopen en de verbinding verslechterd of wordt verbroken, de kwaliteit is ronduit slecht, de transistor uit de jaren 60 is er niets bij. 

 

Maar dat is slechts 1 van de issues, ik kan (met de slechte kwaliteit) wel bellen, maar inkomend…. niets nada noppes!! Dus over gebeld. Je wilt niet weten wat er dan gebeurt. Behalve de standaard “ oh wat vervelend” gebeurt er bitter weinig.  Er worden tickets aangemaakt en als je nog een keer belt, zien ze dat de ticket nog steeds bij de externe partij ligt, kan je escalaren… nee dat kan niet.. is er iemand die dat wel kan, een leidinggevende met meer authorisatie, nee die is er niet..

Het lijkt me aan 1 kant heerlijk werken, klant te woord staan, dan zeggen dat je niets meer kan doen dan nog een keer een ticket aanmaken en hopsakee terug naar de thee.

 

Goedkoop is duurkoop, dat is mijn fout en nu ervaring..

 

Die twee vingers van de reclame, ik weet nu welke het zijn!

 

Ik zou het zo waarderen als dit door een customer support zou worden opgepakt, helaas, ik ben telefonisch niet bereikbaar

icon

Beste antwoord door Noor 26 April 2023, 15:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Wayman

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het netwerk nadat je naar ons bent overgestapt. 

Uiteraard kan ik me voorstellen dat je in zo'n situatie snel een oplossing wilt hebben. Echter, hebben de klantenservice medewerkers geen zicht op het internet. Dit soort onderzoeken worden inderdaad door een externe partij binnen T-Mobile in behandeling genomen. Hoe snel zo'n onderzoek duur hangt af aan hoeveel onderzoeken er momenteel open staan bij deze externe partij en hoeveel klanten er voor jou zijn. Normaal gesproken duurt zo'n onderzoek vijf werkdagen, mits het probleem iets complexer ligt dan normaal. Uiteraard doet zowel deze partij en de klantenservice hun best om dit zo snel mogelijk voor je op te kunnen lossen. Zodra er meer bekend is hierover nemen wij contact met je op met een passende oplossing.

Indien je graag wilt dat er iemand met je mee kijkt naar de statussen van de tickets dan kan je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. 

Groet, Noor 
Simpel 
 

Reageer