Skip to main content
Antwoord

Bevestig uw gegevens trug van mijn €25

  • February 17, 2020
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Amer Almuslli

Bevestig uw gegevens trug van mijn €25 , ik ben betaald op tijd waarom krijg Sandcastle


[Edit Phil: screenshot verwijderd i.v.m. privacy]

Beste antwoord door Phil

Goedemorgen @Amer Almuslli.

Welkom op onze Community!

Voor specifieke vragen over (terug)betalingen kan je het beste contact met onze klantenservice opnemen. Dan pakken we namelijk je abonnement erbij en kijken we samen naar de status van de betaling(en).

Groetjes,

Phil
​​

1 reactie

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2020

Goedemorgen @Amer Almuslli.

Welkom op onze Community!

Voor specifieke vragen over (terug)betalingen kan je het beste contact met onze klantenservice opnemen. Dan pakken we namelijk je abonnement erbij en kijken we samen naar de status van de betaling(en).

Groetjes,

Phil
​​