Goedemiddag @Valentino!
Daar stel je een goede vraag!
Nadat je een vervangende simkaart hebt besteld ontvang je daar altijd een bestelbevestiging van, mits je correcte e-mailadres bij de contactgegevens geregistreerd staat. Indien je er zeker van bent dat je bestellingen zijn geslaagd en je geen bevestiging hebt ontvangen raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen. Een van mijn collega’s kan dan precies de stand van zaken zien.
Groetjes,
Phil
Beste Phil,
Ik heb geen email bevestiging van aanvraag nieuwe simkaart gekregen maar wel voor het blokkeren van de simkaart dus mijn adres hebben jullie! Later zag ik onder SIM & Instellingen dat de aanvraag nieuwe sim kaart was aangevinkt en niet nogmaals geactiveerd kan worden. Het voorkomen van een dubbele bestelling lijkt dus geborgd in jullie systeem maar even goed blijft een bevestigingsemail op zijn plaats.
Misschien even je eigen systeem beter doorgronden en delen met je collega's.
Met vriendelijke groet,
Frank
Goedemiddag Frank @Valentino!
Het blokkeren van de simkaart zorgt er niet automatisch voor dat er een vervangende simkaart wordt gestuurd, dat is immers ook niet altijd nodig. Aangezien je wel een e-mail over het blokkeren van de simkaart hebt ontvangen vind ik het raadselachtig dat je geen bestelbevestiging hebt ontvangen.
Graag ontvang ik een privé bericht van je met daarin het 06-nummer waar de simkaart voor is besteld en ter controle je geboortedatum, postcode en huisnummer. Dan ga ik op onderzoek uit!
Groetjes,
Phil
Hoi Phil,
het betreft 06-xxxxxxxx, x-x-xx, xxxxgp #x
Succes met je onderzoek!
Groet, Frank
eEdit Phil: Privé gegevens onherkenbaar gemaakt.]
Bedankt voor het sturen van de gegevens @Valentino. Al raad ik je aan om je gegevens een eventuele volgende keer in een privé bericht te sturen in plaats van deze op de Community openbaar te maken.
Bij de correspondentie van het abonnement waar de simkaart voor is besteld zie ik dat wij wel een bestelbevestiging omtrent de bestelde simkaart hebben gestuurd. Deze is om precies te zijn op 26-5-2020 om 21:49 gestuurd naar het bij het abonnement geregistreerde e-mailadres. Verder kan ik niets terugvinden wat er voor zorgt dat je het e-mailbericht niet ontvangt.
Bedankt voor het nakijken. Ik heb al mijn mailboxen nog eens nagezocht inclusief junk mail folder maar niets kunnen vinden. Maar nogmaals, ik denk dat een dubbele bestelling niet mogelijk is via de site omdat de bestel optie wordt uitgevinkt na een bestelling en dat lijkt me de beste ingebouwde beveiliging ter voorkoming dubbele bestellingen.
Groet,
Frank