Skip to main content
Antwoord

communicatie

  • August 11, 2025
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Even serieus ik heb al 5 dagen geleden contact opgezocht met simple via social media maar geen reactie ik kan ook niet bellen omdat ik geen simkaart heb zo een groot bedrijf en Dan zo erg onbereikbaar zijn is niet te geloven

Beste antwoord door Sevn

Hoi ​@Marouan44, vervelend om te lezen dat je al dagen zonder reactie zit en nog geen simkaart hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de ervaring die je hoopt te hebben, zeker niet als je daardoor ook niet kunt bellen.

Simpel is op social media meestal goed bereikbaar, maar het kan op drukke momenten iets langer duren voor je een reactie krijgt. Houd er ook rekening mee dat berichten soms over het hoofd gezien worden als er veel tegelijk binnenkomen.

Als je wilt dat ik dit persoonlijk voor je nakijk, stuur me dan even een privébericht met vermelding van jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. 

Hopelijk ontvang je je simkaart snel en kun je weer vooruit. Dank dat je je ervaring hier deelt, dat helpt om te blijven verbeteren. 🙏

Groet,
Sevn

1 reactie

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2025

Hoi ​@Marouan44, vervelend om te lezen dat je al dagen zonder reactie zit en nog geen simkaart hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de ervaring die je hoopt te hebben, zeker niet als je daardoor ook niet kunt bellen.

Simpel is op social media meestal goed bereikbaar, maar het kan op drukke momenten iets langer duren voor je een reactie krijgt. Houd er ook rekening mee dat berichten soms over het hoofd gezien worden als er veel tegelijk binnenkomen.

Als je wilt dat ik dit persoonlijk voor je nakijk, stuur me dan even een privébericht met vermelding van jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. 

Hopelijk ontvang je je simkaart snel en kun je weer vooruit. Dank dat je je ervaring hier deelt, dat helpt om te blijven verbeteren. 🙏

Groet,
Sevn