Skip to main content

Dag, 

Ik heb een telefonisch gesprek gehad met een betaalde lijn voor juridisch advies. Terwijl ik dit gesprek had kreeg ik een sms met het bericht dat door onverwacht hoge kosten mijn simkaart geblokkeerd werd om meer kosten te voorkomen. Het gesprek werd plots beëindigd en nu kan ik niet meer met deze lijn bellen. 
In de sms stond dat ik in een mail kon lezen hoe ik de blokkade kan opheffen, maar ik heb tot heden geen email gehad (ook niet in spam of ongewenst). 
Graag hoor ik hoe ik zsm deze blokkade kan opheffen. De hoge kosten neem ik voor lief, en ik heb geen plafond ingesteld. 

 

Groet,

L

Hi ​@Lars van der Horst 

Beste Lars,

Geen mail? Dan even contact opnemen met de klantenservice.

https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

Het plafond zou ik je altijd adviseren. 


Goededag ik ben gebeld door een wangri fraudeur. Graag zou ik dit nummer doorgeven aan simpel zodat  zij dit nummer voor iedereen kunnen blokeren. Er is een telefonische wachtrij van een kwartier en online kom ik nergens. 


Hi ​@daphne.westveer 

Beste Daphne, 

Waarom maak je niet een eigen topic? Zo wordt het onoverzichtelijk voor iedereen. Heb je wel het nummer al geblokkeerd in je telefoon? 


Goedemiddag ​@daphne.westveer 

Om met je mee te kunnen kijken, hebben we aanvullende gegevens van je nodig. Omdat we deze gegevens niet via dit kanaal mogen opvragen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Dat kan op verschillende manieren via deze link:
🔗 https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

We helpen je daar graag verder!

Met vriendelijke groet,
Renaat
Simpel


Hi ​@R.V 

Als moderator is het jouw taak om een topic goed te lezen. Blijkbaar is goed lezen soms een grote kunst. 

De topicstarter stelt een geheel andere vraag en die persoon negeer je in je haast om maar hoog te scoren in 'Beste antwoord'. 


Reageer