Beantwoord

Dunne simkaart

  • 23 June 2020
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

Beste,

Ik gebruik de SIMkaart in een EMLID RS2 GPS ontvanger, waar de leverancier ook zegt dat de simkaart te dun is. Andere simkaarten werken wel in dit device. Ik heb geprobeerd met een plakbandje de simkaart wat dikker te maken, maar zonder verbetering.

Zijn er andere mensen die hier tegenaan lopen?

 

Merci

icon

Beste antwoord door Phil 25 June 2020, 10:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Bert, 

Welkom op onze community!

Goede vraag, het antwoord daarop is ja. Het is wel vreemd dat dit opvalt, het verschil is namelijk wel minimaal dat het niet uitmaakt voor in een mobiel toestel! :iphone:

De huidige gemaakte dikte van de simkaart zijn flexibeler en passer hierdoor beter in het toestel en gaan daardoor dus ook langer mee. Het gebruiken van de simkaart in randapparatuur wordt jammer genoeg niet door ons ondersteund.

Groetjes,

Houssam

Hi Houscouss,

 

Hierdoor is mijn abonnement dus niet bruikbaar. Is het mogelijk om een dikkere simkaart om te ontvangen?

 

Dat jullie dunnere simkaarten hebben was mij niet duidelijk, is het mogelijk om mijn (nutteloze) abonnement op te zeggen?

 

Merci

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @Bert Rijk!

We leveren qua dikte één formaat simkaart welke in nagenoeg elke mobiele telefoon past. Onze simkaarten zijn dan ook geoptimaliseerd voor het gebruik in een mobiele telefoon en niet per definitie voor het gebruik in andere (rand)apparatuur. Indien je nog binnen de bedenktermijn zit raad ik je aan om contact met ons op te nemen zodat het abonnement geannuleerd kan worden. 

Groetjes,

Phil

Omdat ik eerst 3 weken met de leverancier van het apparaat om tafel heb gezeten om het probleem op te zoeken is de bedenktermijn over en zit ik nog 22 maanden aan een nutteloos abonnement vast.

 

Omdat jullie dunnere simkaarten dan de rest van heel telecom wereld leveren werkt mijn apparaat niet, dit is vooraf niet gecommuniceerd. Nu zit ik er nog 22 maanden aan vast. Waardeloze service.

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb mijn Simpel sim’s in meerdere toestellen gebruikt en deze pasten altijd precies, m.a.w. ze moesten geen fractie dikker zijn, want anders zouden ze niet passen. Ik heb mijn huidige SIM naast mijn zakelijke Vodafone Red gelegd, maar ze zijn precies even groot en ook even dik.

Reageer