Beantwoord

duo sim kaart

  • 23 July 2022
  • 5 reacties
  • 879 Bekeken

Op welke termijn gaan jullie duo simkaarten leveren? Ik zie dat er nu 3 jaar lang om gevraagd wordt, maar er geen actie is. Ben erg tevreden met Simpel, maar dit is wel een reden om te vertrekken naar een andere provider

icon

Beste antwoord door Janine 26 July 2022, 12:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Er is nog niets bekend over dúo Sim,

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Hersenpap,

Welkom op onze Community!

Fijn om te lezen dat wel erg tevreden bent met ons als provider. Momenteel bieden we nog geen Duo Sim en zoals @Karin303 aangeeft, is er ook nog niets bekend tot op heden. Onlangs zijn we gestart met het uitrollen van VOLTE als optie bij het bellen, dit is ook op aanvraag van vele klanten. Wie weet is de optie van een Duo Sim de volgende op de planning ;) , hier kan ik niets over beloven jammer genoeg. 

Ik hoop dat je klant bij ons blijft en nog even geduld wil hebben!

Groetjes, Jane

Simpel

Dank voor je reactie. Volgens mij vragen dit soort product uitbreidingen altijd een gedegen voorbereiding.en dus veel tijd. Ik ga er vanuit dat dit nog minimaal een jaar zo niet langer gaat duren.

Dan betaal ik wel wat meer voor mijn abonnement.

 

Succes

Ik wilde net een zelfde vraag stellen, omdat ik hier een tijdje geleden ook al over aan het nadenken was.

Ik ben het eens met Hersenpap. Helemaal aangezien T-Mobile tegenwoordig wel een duosim heeft, zou je verwachten dat Simpel zou volgen. Helaas is dit niet het geval. Ik ben absoluut heel tevreden met Simpel, maar ben dan toch geneigd om nu na al die jaren over te stappen. Wellicht dat ik terug ben als die duosim van jullie er eindelijk komt.

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @bdvbart en @Hersenpap ,

Daar heb je gelijk in @Hersenpap ,uitbreidingen zoals deze eisen inderdaad enige voorbereiding en tijd. Daarom kan ik hier geen uitspraken over doen. Jammer dat dit voor jullie beide een reden is om over te stappen, dit kan ik wel zeker begrijpen! Mochten jullie overstappen, hopen we jullie zo snel mogelijk weer terug te zien wanneer we wel alle gewenste opties en functies bieden.

Fijne dag gewenst!

Groetjes, Janine

Simpel

Reageer