Beantwoord

E-sim

  • 18 August 2022
  • 8 reacties
  • 9851 Bekeken

Iedere maand zeggen jullie het zelfde mbt de e-sim. Nu zijn we wederom 2 maanden verder gezien de vorige vraag,  dus graag een antwoord waar we wat mee kunnen.

Wanneer kom Simpel onderhand met de e-sim?

Ik mag bijna mijn contract verlengen, maar dit hangt echt af van de e-sim. 

icon

Beste antwoord door Janine 22 August 2022, 16:47

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Marie van Dun,

Leuk dat je een kijkje neemt op onze Community!

Vervelend dat je al een tijdje wacht op de optie van een E-sim. Op dit moment heb ik echter geen ander antwoord voor je. Het is niet duidelijk wanneer en of, wij de E-sim gaan aanbieden. Bij een grote wijziging zoals deze mag je ervan uitgaan dat we onze bestaande klanten en onze toekomstige klanten hierover enkele maanden van te voren op de hoogte houden via onze website. 

Ik vind het erg jammer dat dit mogelijk de reden is dat je zal overstappen, maar ik kan je geen beloftes doen hierover vrees ik.

Fijne middag gewenst!

Groetjes,

Janine

Simpel

Simpel jullie missen hier echt de boot!  Ik zie mij nu ook genoodzaakt mijn abonnement op te zeggen omdat ik esim nodig heb 

Reputatie 6

Je kunt bij een prijsvechter niet verwachten dat alles wordt aangeboden. 

Jammer. Rustig aan begint esim gemeengoed te worden. Ook bij andere budget aanbieders. Jammer dat simpel daar bij achterblijft. Ook voor mij begint het te dringen.

Jammer om te lezen dat er geen voortgang zit in de esim. Voor ons dus de reden om over te stappen naar Simyo aangezien deze de esim wel fasciliteert. 
Helaas gemiste kans Simpel. 

Wanneer zou Simpel overgaan op e-sim? … Wanneer er geen telefoons met simkaartslot meer worden verkocht!?

Ik ben tevreden over Simpel. Ik ben veel buiten Europa en kan dan mijn abbo terug zetten naar 5 euro per maand!

Ik moet bij elk land een andere sim installeren. Het is superonhandig, ik moet dan de simpel sim verwijderen en in mijn portemonee stoppen. Ik heb die nodig om sms te kunnen ontvangen.

Dus iedere dag even sim wisselen.

Mijn Flip heeft maar één kaartslot.

Ook Simpel zal overgaan op eSim. De vraag is wanneer.

Simpel is hier nog niet met de tijd meegegaan.

 

 

Volgens mij heeft een iPhone doorgaans een dual sim: een nanosim en een e-sim. Als je buiten Europa reist zou je volgens mij een e-sim kunnen installeren van een andere provider. Of zie ik dat verkeerd?

Reageer