Beantwoord

e-sim moet nu echt komen

  • 21 May 2022
  • 2 reacties
  • 329 Bekeken

Gezien alle bijdragen over de e-sim wordt er al lang gevraagd om / gewacht op de e-sim. Het lijkt me dat Simpel daar nu echt mee moet komen, gelet op de vraag vanuit de gebruikers. Ook de ontwikkelingen mbt de mobiele telefoons maakt dat providers nu niet meer om de e-sim heen kunnen. Voor mij geldt dat ik nu met 2 telefoons op zak loop. Ik wil graag mijn persoonlijke abonnement van Simpel koppelen aan mijn zakelijke telefoon, maar dan heb ik wel een e-sim nodig. Ik zit al jaren naar volle tevredenheid bij Simpel, en zou het jammer vinden als ik alleen vanwege de e-sim moet uitkijken naar een andere provider. Maar ik wil ook niet nog lang rondlopen met twee telefoons. Dus ik hoop echt dat Simpel van gedachte verandert en nu ook met ondersteuning van de e-sim komt.

icon

Beste antwoord door Phil 24 May 2022, 10:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Gebruikers die echt een ESim willen kunnen zolang Simpel dat niet aanbied  kiezen voor provider die dat wel aanbied....

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @Margot,

Fijn om te lezen dat je naar tevredenheid gebruikmaakt van het abonnement!

De vraag naar de eSIM houden we in de gaten en nemen we mee in beslissingen omtrent het mogelijke aanbieden van de eSIM. Op het moment dat daar concreet gezien meer over bekend is, brengen we onze klanten daarvan op de hoogte.

Groetjes,

Phil 

Reageer