Beantwoord

Een nano sinkaart

  • 7 March 2020
  • 4 reacties
  • 502 Bekeken

Badge

Ik ben een klant van het eerste uur! Ik nam mijn vrouw en twee kinderen ook mee naar Simpel. Leek mij wel zo Simpel! Wat wil het feit: ik heb een nieuwe telefoon waar een heuse nano simkaart in moet. Mijn oude trouwe Simpel SIM kaart heeft obesitas en past er gewoon niet meer in. Micro, het nieuwe mega ….. Anyway, nu ontdek ik dat een kaartje EUR 15 kost! Natuurlijk lopen fabrikanten en leveranciers altijd een beetje achter elkaar aan qua ontwikkeling, maar ben ik daar nu de klos van …. Kom op Simpel, laat eens zien uit wat voor hout jullie zijn gesneden!

icon

Beste antwoord door robertvanweersch 9 March 2020, 09:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Heb je al geïnformeerd naar de prijs van de simkaart als zeer trouwe klant? Of het moet zijn dat je wilt weten of ze bij Simpel lopen op klompen. Dan is houtsoort best wel interessant.😀

Reputatie 4
Badge +4

Bel beter met de klantenservice, daar kan men je wellicht helpen. Het forum is vooral bedoeld voor vragen waarbij klanten elkaar kunnen helpen.

Badge

Ik ben uitstekend geholpen door Simpel, bedankt daarvoor. En excuus voor het plaatsten van dit onderwerp op deze plek. Het was mij niet voldoende duidelijk dat dit niet de geschikte plek daarvoor is.

Reputatie 3
Badge +8

Ik ben uitstekend geholpen door Simpel, bedankt daarvoor. En excuus voor het plaatsten van dit onderwerp op deze plek. Het was mij niet voldoende duidelijk dat dit niet de geschikte plek daarvoor is.

Hoi,

Heel graag gedaan!

Je bent van harte welkom om al je vragen op de community te stellen ;) Het verwijzen naar andere plaatsen is ook een onderdeel van de community.

Fijn weekend en een fijne dag!

Groet,

Ilan

Simpel

Reageer