Skip to main content
Antwoord

eSIM

• May 28, 2025
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Bribri

Ik had dus een eSIM geïnstalleerd en heb geloof ik alles fout gedaan dat maar kon. Heb de eSIM verwijderd want ik kon plotseling niet meer bellen en mobiel internet meer. Nergens. Maar nu! Heb ik mijn gewone simkaart er weer gewoon op en hem als hoofdsim genoteerd en kan ik nog steeds niet bellen. Telefoon zoekt niet eens naar provider. Help

Beste antwoord door Chantal L.S.

Hi ​@Bribri!

Je 06-nummer van Simpel kan maar op één soort simkaart actief staan: zodra je een eSIM activeert, zal de fysieke simkaart geblokkeerd worden. Via het forum kunnen wij niet met je meekijken in het systeem en ik kan dan ook aanraden om via Whatsapp, Facebook, X of telefonisch (indien mogelijk), contact met ons op te nemen. Deze contactmanieren kan je terugvinden op deze pagina.

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

2 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 30, 2025

Hi ​@Bribri!

Je 06-nummer van Simpel kan maar op één soort simkaart actief staan: zodra je een eSIM activeert, zal de fysieke simkaart geblokkeerd worden. Via het forum kunnen wij niet met je meekijken in het systeem en ik kan dan ook aanraden om via Whatsapp, Facebook, X of telefonisch (indien mogelijk), contact met ons op te nemen. Deze contactmanieren kan je terugvinden op deze pagina.

Fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel

Bribri
  • Auteur
  • Lezer
  • June 3, 2025

Beste Chantal, ik heb al deze manieren uitgeprobeerd en geen enkele werkt. Ik zou een nieuwe simkaart krijgen, niets, tenzij het via postduif gaat. Ik vind dit echt een vervelende situatie waarvan ik hoop dat hij zsm wordt oplost.