Beantwoord

eSIM bij Simpel?

  • 5 April 2020
  • 3 reacties
  • 7491 Bekeken

Is er al nieuws over het ondersteunen van eSIM door Simpel? 
Het laatste bericht hierover is van voor de jaarwisseling ('voorlopig niet’, dat is overigens net als het antwoord een jaar geleden, maar nergens een melding van een termijn over wanneer dan wel). Maar het netwerk kan het aan en er zijn inmiddels enkele providers die het wel leveren.
Ik ben een erg tevreden klant van Simpel, al jaren, en stap liever niet over. Maar ik wil graag gebruik maken van dual SIM op mijn iPhone en mijn werk ondersteunt geen eSIM, dus ik overweeg voor mijn privé telefoonnummer daarom toch een overstap naar Simyo, die weliswaar iets duurder is maar deze service wel biedt tegen acceptabele tarieven voor SIM-only abonnementen. 

icon

Beste antwoord door Joachiem 6 April 2020, 12:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi, bedankt voor het plaatsen van je bericht.

Zojuist intern nagevraagd maar er is nog niets bekend over het wel of niet ondersteunen door Simpel van de eSIM en hier zijn op dit moment nog geen plannen voor.

Groetjes Joachiem

Beste Joachim,

er is dus nu nog niets bekend over eSIM.

Weten jullie wellicht wanneer er wel iets bekend zal zijn? Ik vraag dus nog niet wanneer het beschikbaar komt, ik vraag nu alleen wanneer jullie gaan besluiten over eventuele toekomstige beschikbaarheid.

Reputatie 2
Badge +8

Hai @Nibbik , 

ook dat is inderdaad nog niet bekend. We houden jullie op de hoogte als er meer informatie is. :thumbsup: 

Groetjes, Alexandra

Reageer