Beantwoord

Foutmelding 'geen simkaart'

  • 13 januari 2019
  • 2 reacties
  • 360 Bekeken

Ik heb een nieuwe sim gekregen, geactiveerd via de site, maar mijn toestel blijft de melding 'geen simkaart' geven. De sim heb ik al 2 keer verwijderd en opnieuw geplaatst. Het toestel heb ik al meerdere keren aan en uit gezet. Wat gaat hier niet goed?
icon

Beste antwoord door Astrid 14 januari 2019, 10:42

Hi Theo,

Vervelend dat je nieuwe simkaart niet werkt! Heb je de simkaart getest in een ander toestel? Op deze manier kan je uitsluiten of het aan de simkaart ligt.
Ik adviseer je om in ieder geval contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen een aantal stappen met je doorlopen om na te gaan wat er misgaat en een nieuwe simkaart naar je toe sturen indien nodig.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Theo,

Vervelend dat je nieuwe simkaart niet werkt! Heb je de simkaart getest in een ander toestel? Op deze manier kan je uitsluiten of het aan de simkaart ligt.
Ik adviseer je om in ieder geval contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen een aantal stappen met je doorlopen om na te gaan wat er misgaat en een nieuwe simkaart naar je toe sturen indien nodig.

Groet, Astrid
Hoi Astrid, ik heb idd geprobeerd in een ander toestel en het werkt prima. Nog bedankt voor je suggestie.

Reageer