Skip to main content

Ik ga binnenkort naar Israël. Zone 3, dus duur...
Daarom wil ik daar een simkaart kopen en in mijn toestel doen.
Daarvoor moet het toestel door mijn provider – dus simpel – ‘ge-unlocked’ worden.

Wat houdt dat in?
Mijn abo is afgelopen, dus ik zou iig vrij zijn om van provider te wisselen.
Of wordt dat niet bedoeld?

Hoe kan ik Simpel verzoeken mijn toestel te unlocken?

Ben benieuwd naar het antwoord van de Simpel Helpdesk mensen.

Alvast bedankt!

Jenny

Hi Jenny.

Simpel is een sim only provider dus die kan helemaal geen telefoon leveren waar een simlock op zit. Als je nu al klant bent/was van Simpel dan heb je een simlockvrije telefoon en zou je dus ook geen unlock code nodig moeten hebben.

Je zou dus gewoon van provider kunnen veranderen als je contractvrij bent.


Beste Snowboard,

Je hebt me gerustgesteld.
Ik dacht ook al dat het zo zat, maar werd aan het twijfelen gebracht.

 

Hartelijk dank!

 

Jenny


Reageer