Skip to main content

Hallo

Wij zijn onlangs met het hele gezin overgestapt naar Simpel en alles doet het prima totdat mijn vrouw op haar werk komt en haar 4G (Iphone7) weg valt waardoor zei niet te bereiken is. Als ze naar buiten gaat doet die nog steeds niets totdat je de vliegtuigstoel aan/uit zet. Daar word je wel Simpel van want je wilt gewoon bereikbaar blijven terwijl anderen dat wel zijn.…

Is er iets aan de hand met het kaartje, zou het verholpen zijn als ik een nieuw kaartje aanvraag of ligt het aan het toestel ?

Verder doet die het overal prima binnen/buiten...

Hoi @angelovz,

Welkom op onze community! 

Vervelend om te lezen dat er problemen zijn met het bereik!

Graag wil ik je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij met jou mee kunnen naar het probleem en samen naar een passende oplossing kunnen kijken. 
Via deze weg heb ik helaas geen zicht op haar gegevens. Op onze website kan je ook controleren en of er wellicht een storing in de buurt speelt die dit probleem veroorzaakt.
Zie je geen storing o.i.d.? Neem dan vooralsnog contact met ons op. 

Hopelijk is het probleem snel opgelost!

Ik wens je voor nu een fijne dag. 

Groet, Noor
Simpel


Reageer