Skip to main content

Goedendag Simpel,

Had nog geen nano sim kaart en ben dus al heel lang bij jullie aangesloten. 

Nu heb ik een NANO sim nodig.... 

Zag al op communety  bij andere vragen dat kosten dan niet berekent werden. Hoopte dat het vanzelf goed zou gaan. Maar helaas 15euro kosten aan m'n broek hangen. Ben nix kwijt heb nix stukgemaakt heb kaartje gewoon nooit gekregen.

Ben niet blij.…

Groet Maarten

 

Hi Maarten,

Fijn dat je er bij bent. Weet je zeker dat de simkaart verzonden is naar het juiste adres? Kijk voor het adres dat bij ons bekend is op je persoonlijke Mijn Simpel pagina via mijn.simpel.nl of via de Simpel app. 
Mocht het adres kloppen maar de simkaart is niet aangekomen? Dan adviseer ik je om contact op te nemen met mijn collega’s van de klantenservice via www.simpel.nl/contact. 

Groetjes Joachiem
 


Hallo Joachiem,

 

Bedankt voor antwoord alleen niet op de goede vraag..  

 

Ben al tig jaar klant en heb toen (denk 5 jaar geleden dus) een twee delige sim ontvangen en dus geen Nano. Nu Nano nodig voor nieuw toestel  en nu moet ik 15euro betalen om het te krijgen ..  vind ik een beetje raar.

 


Hi Maarten,

Ik zie dat er al een simkaart is verzonden.

Bij deze heb ik de kosten voor deze simkaart voor je gecrediteerd.
Ik wens je een fijn weekend.

 

Groet,

Ilan


Hi Ilan,

 

Geweldig bedankt! 

Dank je Ilan, ga nu van m'n nieuwe telefoon genieten.. 

Groeten en ook een fijn weekend. 


Reageer