Ik heb sinds vorige week vrijdag een nieuwe simkaart.
Maar sindsdien werkt mijn internet bundel niet meer.
Wat kan ik hier aan doen??
Bladzijde 1 / 1
Hi Rick!
Heb je al je simkaart geactiveerd op je persoonlijke pagina? Door middel van het invoeren van de laatste 4 cijfers activeer je de simkaart direct.
Controleer of je toestelinstellingen ongewijzigd gebleven zijn door onze toestelhulp na te lopen. Dit kun je doen via onze online toestelhulp.
Mocht je er online niet uitkomen dan kun je ten alle tijen contact met ons opnemen.
Groetjes,Tess
Heb je al je simkaart geactiveerd op je persoonlijke pagina? Door middel van het invoeren van de laatste 4 cijfers activeer je de simkaart direct.
Controleer of je toestelinstellingen ongewijzigd gebleven zijn door onze toestelhulp na te lopen. Dit kun je doen via onze online toestelhulp.
Mocht je er online niet uitkomen dan kun je ten alle tijen contact met ons opnemen.
Groetjes,Tess
Hallo ja dat heb ik zo gedaan maar dat werkt niet hoor
Wat moet ik nu
Groet rick
Wat moet ik nu
Groet rick
Wat moet ik nu
Groet rick
Hi
Daar kunnen wij jouw abonnement ook inzien, via de Community lukt dat niet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.