Skip to main content
Antwoord

geen internet na nieuwe simkaart

  • July 22, 2019
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Rickaddp
Ik heb sinds vorige week vrijdag een nieuwe simkaart.
Maar sindsdien werkt mijn internet bundel niet meer.
Wat kan ik hier aan doen??

Beste antwoord door Tess

Hi Rick!

Heb je al je simkaart geactiveerd op je persoonlijke pagina? Door middel van het invoeren van de laatste 4 cijfers activeer je de simkaart direct.
Controleer of je toestelinstellingen ongewijzigd gebleven zijn door onze toestelhulp na te lopen. Dit kun je doen via onze online toestelhulp.

Mocht je er online niet uitkomen dan kun je ten alle tijen contact met ons opnemen.

Groetjes,Tess

3 reacties

Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • July 24, 2019
Hi Rick!

Heb je al je simkaart geactiveerd op je persoonlijke pagina? Door middel van het invoeren van de laatste 4 cijfers activeer je de simkaart direct.
Controleer of je toestelinstellingen ongewijzigd gebleven zijn door onze toestelhulp na te lopen. Dit kun je doen via onze online toestelhulp.

Mocht je er online niet uitkomen dan kun je ten alle tijen contact met ons opnemen.

Groetjes,Tess

Rickaddp
  • Auteur
  • Lezer
  • July 25, 2019
Hallo ja dat heb ik zo gedaan maar dat werkt niet hoor
Wat moet ik nu

Groet rick

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • July 26, 2019
Hallo ja dat heb ik zo gedaan maar dat werkt niet hoor
Wat moet ik nu

Groet rick


Hi @Rickaddp , kan je in dat geval even contact met onze klantenservice opnemen?

Daar kunnen wij jouw abonnement ook inzien, via de Community lukt dat niet.