Skip to main content
Beantwoord

geen internet na nieuwe simkaart


Rickaddp
Ik heb sinds vorige week vrijdag een nieuwe simkaart.
Maar sindsdien werkt mijn internet bundel niet meer.
Wat kan ik hier aan doen??

Beste antwoord door Tess

Hi Rick!

Heb je al je simkaart geactiveerd op je persoonlijke pagina? Door middel van het invoeren van de laatste 4 cijfers activeer je de simkaart direct.
Controleer of je toestelinstellingen ongewijzigd gebleven zijn door onze toestelhulp na te lopen. Dit kun je doen via onze online toestelhulp.

Mocht je er online niet uitkomen dan kun je ten alle tijen contact met ons opnemen.

Groetjes,Tess
Bekijk origineel

3 reacties

Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 121 reacties
  • Antwoord
  • 24 juli 2019
Hi Rick!

Heb je al je simkaart geactiveerd op je persoonlijke pagina? Door middel van het invoeren van de laatste 4 cijfers activeer je de simkaart direct.
Controleer of je toestelinstellingen ongewijzigd gebleven zijn door onze toestelhulp na te lopen. Dit kun je doen via onze online toestelhulp.

Mocht je er online niet uitkomen dan kun je ten alle tijen contact met ons opnemen.

Groetjes,Tess

Rickaddp
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 25 juli 2019
Hallo ja dat heb ik zo gedaan maar dat werkt niet hoor
Wat moet ik nu

Groet rick

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • 301 reacties
  • 26 juli 2019
Rickaddp schreef:
Hallo ja dat heb ik zo gedaan maar dat werkt niet hoor
Wat moet ik nu

Groet rick


Hi @Rickaddp , kan je in dat geval even contact met onze klantenservice opnemen?

Daar kunnen wij jouw abonnement ook inzien, via de Community lukt dat niet.

Reageer