Skip to main content

geen service

  • June 25, 2025
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Wouter De Vries

Hallo, 

Sinds vandaag heb ik een nieuwe telefoon, maar heb geen service. Rond 15:00 had ik wel voor heel even service. Maar nu niet meer. Wel had ik gezien dat er een storing was, maar ook dat het al verholpen zou moeten zijn. Graag zou ik willen weten of het aan mijn telefoon kan liggen of wel nog door de storing.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • June 27, 2025

Beste Wouter,  

Wat een ontzettende vervelende situatie dat je problemen ervaart met internetten op je mobiel. 

Om het probleem te verhelpen willen we een stappenplan met je doorlopen. 

Dit gaat het makkelijkst via de telefoon, omdat we elke instructie dan goed kunnen toelichten en eventueel noteren mocht er verder onderzoek nodig zijn. 

Maar voordat je contact met ons opneemt, willen we je vragen om eerst naar de pagina 

Internet Simpel te gaan.  

Op deze pagina vragen we je zelf een aantal dingen te controleren. Waardoor je mogelijk het probleem gemakkelijk en snel op kunt lossen. Helpen deze controles niet? Dan willen we je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. 

Ik hoop dat je snel geen problemen meer ervaart en ik wens je een fijne middag toe!

Met vriendelijke groet, 

Raveena  

Team Simpel