Beantwoord

Gestolen telefoon met mn sim only

  • 23 January 2019
  • 4 reacties
  • 2090 Bekeken

Vraagje. Ik bén sinds gisteren mn telefoon kwijt Samsung galaxy 9+ . Kan wel janken. Nu heb ik mn sim only vanmiddag laten blokkeren en nu blijkt er dus iemand op mijn nummer te appen. Met mn dit. Duurde misschien 15 minuten. Maar hoe is dat mogelijk. Heb eten foto van het gesprek
icon

Beste antwoord door Astrid 23 January 2019, 20:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Babs,

In deze tijd is een telefoon onmisbaar dus ik kan me goed voorstellen dat je er enorm van baalt dat je je telefoon kwijt bent!
Heb je je simkaart direct geblokkeerd via je Mijn Simpel pagina of via de klantenservice? Ik kijk graag met je mee naar je verbruik dat heeft plaatsgevonden nadat je je bent kwijtgeraakt. Om je hier bij te helpen heb ik je een privé bericht gestuurd voor je persoonlijke gegevens.

Groet, Astrid
I heb vanmiddag mn simkaart laten blokkeren en mn dochter apte daarna een keertje naar mn nummer en iemand reageert gewoon. Ze heeft er een screenshot van gemaakt
Reputatie 6
Hi Babs

Wat een vervelende situatie.

Als je simkaart geblokkeerd is dan kan via bijvoorbeeld wifi een Whatsapp worden gestuurd met jouw nummer. Jouw Whatsapp account staat nog op de telefoon.

Wat je nog zou kunnen doen is de telefoon wissen op afstand, vergrendelen zodat de dief niets aan de telefoon heeft.

Hier vindt je meer informatie.

Ik hoop dat dit helpt.
Hj is idd getraceerd. In Amersfoort. Zélfs een adres staat er. Heb m laten blokkeren en wissen maar hij was gisteren voor het laatst gezien.
Maar nu kan ik er wel heen gaan. Maarerg slim lijkt me dat niet. En de politie doet er ook niksaan. Heb vaker aangifte gedaan en daar doen ze weinig méé.

Hééft iemand hier ervaring méé.
Bedankt voor de tips. Groetjes Babs

Reageer