Ik heb afgelopen zondag een nieuwe simkaart bestelt en heb hem nog niet binnen maar op de site staat binnen 2 werkdagen en zit nu al op bijna 4
Bladzijde 1 / 1
Hi @PittBull ,
Vervelend om te lezen dat je geen nieuwe simkaart hebt mogen ontvangen! Heb je voor het bestellen je adresgegevens gecontroleerd op je Mijn Simpel pagina?
Onze klantenservice kan een gratis vervangende simkaart naar je opsturen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van je diensten.
Groet, Astrid
Vervelend om te lezen dat je geen nieuwe simkaart hebt mogen ontvangen! Heb je voor het bestellen je adresgegevens gecontroleerd op je Mijn Simpel pagina?
Onze klantenservice kan een gratis vervangende simkaart naar je opsturen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van je diensten.
Groet, Astrid
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.