Skip to main content
Beantwoord

Heb een nieuwe simkaart bestelt maar niet ontvangen

  • 10 april 2019
  • 1 reactie
  • 205 Bekeken

Ik heb afgelopen zondag een nieuwe simkaart bestelt en heb hem nog niet binnen maar op de site staat binnen 2 werkdagen en zit nu al op bijna 4

Beste antwoord door Astrid

Hi @PittBull,

Vervelend om te lezen dat je geen nieuwe simkaart hebt mogen ontvangen! Heb je voor het bestellen je adresgegevens gecontroleerd op je Mijn Simpel pagina?
Onze klantenservice kan een gratis vervangende simkaart naar je opsturen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van je diensten.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

1 reactie

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • 125 reacties
  • Antwoord
  • 12 april 2019
Hi @PittBull,

Vervelend om te lezen dat je geen nieuwe simkaart hebt mogen ontvangen! Heb je voor het bestellen je adresgegevens gecontroleerd op je Mijn Simpel pagina?
Onze klantenservice kan een gratis vervangende simkaart naar je opsturen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van je diensten.

Groet, Astrid

Reageer