F.A.Q.

Heb een simkaart besteld maar per ongeluk naar het oude adres, wat nu?

  • 22 February 2019
  • 0 reacties
  • 240 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het kan natuurlijk zo zijn dat je een nieuwe simkaart nodig hebt maar inmiddels al verhuisd bent sinds je klant bent geworden bij Simpel.
Misschien heb je je adres nog niet aangepast op Mijn Simpel.
Bij het bestellen van een simkaart wordt er wel gevraagd om je adres te controleren, maar mocht het toch zo zijn dat je per ongeluk de simkaart besteld op je oude adres, is dit heel eenvoudig op te lossen.

Een bestelde simkaart kan niet teruggedraaid worden maar het volgende kan je wel doen:
Wijzig op Mijn Simpel je adres naar het juiste adres en wacht 1 a 2 werkdagen (dan is de eerder bestelde simkaart namelijk bezorgd).
Bestel dan opnieuw een simkaart via Mijn Simpel, die dit keer naar het juiste adres zal gaan omdat je het adres inmiddels gewijzigd hebt.

0 reacties

Geen reactie

Reageer