Beantwoord

Hoe kan het dat mijn simkaart niet wordt herkend?

  • 17 February 2021
  • 1 reactie
  • 1382 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds enige tijd heb ik problemen met mijn simkaart, ik krijg namelijk ineens de melding ‘Geen simkaart’. Ik heb mijn telefoon diverse keren opnieuw opgestart en de simkaart erin en uitgehaald, maar niets lijkt te werken. Na enig zoeken op internet kwam ik erachter dat er bij mijn iphone instellingen een melding ‘Geen simkaartbep...(erking?)) staat bij het veld ‘Aanbiedervergrendeling’. Ook in een andere telefoon staat deze melding erbij.

Ik vraag mij af waar dit vandaan komt, aangezien ik niets aparts met mijn simkaart/telefoon heb gedaan. Daarnaast zou ik graag willen weten hoe ik dit op kan lossen, moet ik bijvoorbeeld een nieuwe simkaart aanvragen??

Ik hoor het graag als iemand mij zou kunnen helpen hierbij. Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 February 2021, 19:29

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @jriphone7

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. 

Wat vervelend dat je simkaart niet wordt herkend. 
Heb je onze dekkingskaart al bekeken? Hier kan je zien of er werkzaamheden worden verricht bij jou in de buurt. Mocht dit het geval zijn, dan is er een grote kans dat dit de oorzaak van het probleem is. 

Indien er geen storingen bekend zijn, wil ik je vragen om de simkaart in een ander toestel te testen. Op basis van de simkaarttest kunnen we namelijk uitsluiten dat de storing niet wordt veroorzaakt door het toestel zelf. 

Mocht dit de problemen niet oplossen, neem dan even  contact met ons op. 
Aan de hand van je persoonsgegevens kunnen wij je verder helpen, en dit spoedig voor je oplossen. 

Groet,

Lisa

Reageer