Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik de simkaart activeren?

  • December 18, 2019
  • 3 reacties
  • 1485 Bekeken

raymond

Goede dag, ik ben een nieuwe klant en heb nummer behoud aangevraagd. dit is goed gekeurd maar wordt pas over een maand over gezet ( i.v.m. opzegtermijn ) nu heb ik de nieuwe simkaarten van simpel al binnen moet ik nu wachten met deze te activeren tot het is overgezet of kan ik ze meteen activeren ?

groetjes Raymond

Beste antwoord door Alexandra

Hoi @raymond

Wat leuk dat je bij ons besteld hebt, van harte welkom!

Hier lees je meer informatie over je simkaart en nummerbehoud. Alvast heel veel plezier met je Simpel abonnement en fijne feestdagen natuurlijk. :christmas_tree::snowman:

Groetjes, Alexandra

3 reacties

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • December 19, 2019

Hoi @raymond

Wat leuk dat je bij ons besteld hebt, van harte welkom!

Hier lees je meer informatie over je simkaart en nummerbehoud. Alvast heel veel plezier met je Simpel abonnement en fijne feestdagen natuurlijk. :christmas_tree::snowman:

Groetjes, Alexandra


Salam Fantazeh

Hoe kan ik mijn sim card activeren?

Hier kunt u mijn sim activeren. Optie en simctivering in instellingen werken niet in de app


Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • January 21, 2020

@Salam Fantazeh goed dat je het vraagt. Kijk eens op https://www.simpel.nl/activeren. Mocht het nog niet lukken om te activeren neem dan even contact met ons op via www.simpel.nl/contact