Skip to main content

Goede dag, ik ben een nieuwe klant en heb nummer behoud aangevraagd. dit is goed gekeurd maar wordt pas over een maand over gezet ( i.v.m. opzegtermijn ) nu heb ik de nieuwe simkaarten van simpel al binnen moet ik nu wachten met deze te activeren tot het is overgezet of kan ik ze meteen activeren ?

groetjes Raymond

Hoi @raymond

Wat leuk dat je bij ons besteld hebt, van harte welkom!

Hier lees je meer informatie over je simkaart en nummerbehoud. Alvast heel veel plezier met je Simpel abonnement en fijne feestdagen natuurlijk. :christmas_tree::snowman:

Groetjes, Alexandra


Hoe kan ik mijn sim card activeren?

Hier kunt u mijn sim activeren. Optie en simctivering in instellingen werken niet in de app


@Salam Fantazeh goed dat je het vraagt. Kijk eens op https://www.simpel.nl/activeren. Mocht het nog niet lukken om te activeren neem dan even contact met ons op via www.simpel.nl/contact


Reageer