mijn telefoon doet het al een paar dagen niet. Ik kan niet bellen en heb geen internet. wat moet ik hier aan doen
Bladzijde 1 / 1
Hi!
& welkom op onze community
Wat vervelend dat je een geen service hebt.
Kan je je simkaart testen in een ander toestel om te zien of het probleem zich in de simkaart of je telefoon bevind?
Ook raad ik je aan om onze toestelhulp pagina te controleren voor de juiste instellingen.
Mocht dit niet helpen dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, zij kunnen je verder helpen door samen met jou stappen uit te voeren om je probleem op te lossen.
Groetjes Tess
& welkom op onze community
Wat vervelend dat je een geen service hebt.
Kan je je simkaart testen in een ander toestel om te zien of het probleem zich in de simkaart of je telefoon bevind?
Ook raad ik je aan om onze toestelhulp pagina te controleren voor de juiste instellingen.
Mocht dit niet helpen dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, zij kunnen je verder helpen door samen met jou stappen uit te voeren om je probleem op te lossen.
Groetjes Tess
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.