Skip to main content
Antwoord

Ik kan mijn simkaart niet activeren

  • October 18, 2019
  • 3 reacties
  • 428 Bekeken

arjenvdm

Ik heb een tweede sim kaart voor zakelijk gebruik. Ik kan hem niet activeren want ik kan niet inloggen in het account. Ik weet geen password. Ik vul in : password vergeten. Dan wordt mij een email beloofd maar die ontvang ik niet.

Beste antwoord door Snowboard

Dan lijkt het me goed om even met de klantenservice te bellen. Dan krijg je inzicht in de stand van zaken. 

 

https://www.simpel.nl/contact

3 reacties

  • Superster
  • October 18, 2019

Hi @arjenvdm .

 

Heb je hier een 2de account voor aangemaakt? Probeer eens of dat helpt. 


arjenvdm
  • Auteur
  • Lezer
  • October 18, 2019

Dank je wel.

Ik weet niet meer wat ik heb gedaan, maar ik kan gewoon naar het nummer bellen. Betekent dat dat het in orde is?


  • Superster
  • Antwoord
  • October 18, 2019

Dan lijkt het me goed om even met de klantenservice te bellen. Dan krijg je inzicht in de stand van zaken. 

 

https://www.simpel.nl/contact