Beantwoord

Ik kan mijn simkaart niet activeren

  • 18 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Ik heb een tweede sim kaart voor zakelijk gebruik. Ik kan hem niet activeren want ik kan niet inloggen in het account. Ik weet geen password. Ik vul in : password vergeten. Dan wordt mij een email beloofd maar die ontvang ik niet.

icon

Beste antwoord door Snowboard 18 oktober 2019, 17:07

Dan lijkt het me goed om even met de klantenservice te bellen. Dan krijg je inzicht in de stand van zaken. 

 

https://www.simpel.nl/contact

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9

Hi @arjenvdm .

 

Heb je hier een 2de account voor aangemaakt? Probeer eens of dat helpt. 

Dank je wel.

Ik weet niet meer wat ik heb gedaan, maar ik kan gewoon naar het nummer bellen. Betekent dat dat het in orde is?

Reputatie 3
Badge +9

Dan lijkt het me goed om even met de klantenservice te bellen. Dan krijg je inzicht in de stand van zaken. 

 

https://www.simpel.nl/contact

Reageer