Skip to main content

Beste simpel,

 

Ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten bij een andere provider. Helaas hebben jullie aan gegeven dat ik pas op 20 Februari bij hun mijn simkaart kan gebruiken. Dit betekend dat ik dan 2 weken zonder telefoon zit. Ik heb al contact op genomen met de andere provider en hun zeiden dat ik dat bij jullie moest aan geven of jullie een andere ingangsdatum aan hun konden geven.

 

met vriendelijke groet,

Frederique Schoonen

Hoi @frederique0629 rederique0629 thanks voor je bericht. De ingangsdatum van je abonnementen kun je wijzigen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina op mijn.simpel.nl. Mocht je het niet kunnen vinden geef even een brul via www.simpel.nl/contact dan kijken we met je mee.

Groetjes Joachiem


Maar kan ik daar ook de ingangsdatum van een andere provider veranderen?


@frederique0629 ja door contact op te nemen met betreffende andere provider :grinning:


Reageer