Ik ben het overzicht even kwijt. Is het nog steeds niet mogelijk om eSim aan te vragen bij Simpel? En klopt het dat ik er in de Faq en andere officiele communicatie niets over terug kan vinden? Is het wellicht mogelijk om icm de tariefsverhoging en het niet bieden van hedendaagse functionaliteit het contract zonder extra kosten te beeindigen? Het komt me eerlijk gezegd behoorlijk mijn neus uit en dan druk ik me zachtjes en netjes uit tov wat er in mijn hoofd rondgaat.
Inmiddels is het maart 2023. eSim, wel tariefsverhoging, geen service?
Beste antwoord door Noor
Hi
Goed dat je het even navraagt. Wij bieden bij Simpel inderdaad geen e-simkaarten aan. Je kan eventueel een e-sim aanvragen bij T-Mobile.
Daarnaast zijn wij gerechtigd om ieder jaar in januari onze tarieven aan te passen als gevolg van inflatie. In de factuurmail van december 2022 hebben wij onze klanten laten weten wat de inflatiecorrectie voor het jaar erop wordt. En dat de prijsstijging in gaat in januari. Dit staat ook vermeld in onze algemene voorwaarden. Meer informatie over de inflatie correctie vind je terug op onze website. Nieuwe klanten kunnen eenmalig gebruik maken van een actie tarief, net zoals jij in het verleden toen je het abonnement hebt aangesloten en of verlengd, vervolgens zullen zij ook te maken krijgen met inflatie correcties. Zij worden dus niet uitgesloten met deze voorwaarden. Dit soort correcties kunnen namelijk enkel achteraf in rekening worden gebracht en niet vooraf. In tegenstelling met de nieuwe klanten hebben bestaande klanten eigenlijk veel langer gebruik kunnen maken van onze actie tarieven. Daarnaast zal je tegenwoordig bij elke provider te maken gaan krijgen van inflatie correcties, het is dus niet iets wat alleen Simpel toepast vrees ik.
Groetjes, Noor
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.