F.A.Q.

Kan ik mijn mobiele nummer wijzigen?

  • 4 januari 2019
  • 0 reacties
  • 1669 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Natuurlijk kun je je mobiele nummer wijzigen.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je een nieuw nummer op je simkaart wil aanvragen. Er zijn meerdere opties waarmee we je kunnen helpen.
Word je bijvoorbeeld lastiggevallen? Dan kun je bij ons melding doen van overlast via de klantenservice. Wij doen dan onderzoek om de overlast te stoppen.
Natuurlijk is het ook mogelijk om direct je nummer te vervangen. Dit kan niet via Mijn Simpel, maar kun je aanvragen bij de klantenservice. Er wordt dan zo snel mogelijk een nieuw nummer op je simkaart gezet. Je hoeft dus niet te wachten op een nieuwe simkaart, en je kunt je abonnement tussendoor gewoon blijven gebruiken.
Aan een nieuw nummer zijn kosten verbonden. Deze kosten kun je vinden op onze tarievenpagina.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.