Beantwoord

kan niet bellen of gebeld worden

  • 5 April 2020
  • 3 reacties
  • 1283 Bekeken

Ik kan niet bellen of gebeld worden.....totdat je na ongeveer een minuut een soort van dooie lijn te hebben gehad het popupje komt met; "doorschakelen voorwaarden actief". Dan word de verbinding wel tot stand gebracht. Ook als je mij wilt bellen krijg je een dooie lijn en ook dan gaat de telefoon na ongeveer een minuut over. Daar wacht natuurlijk niemand op en terecht. Overlegd via twiter met Simpel en we komen er niet uit dus nieuw simkaartje. Helaas gaat het met dit nieuwe simkaartje ook niet. Ook heb ik een ander simkaartje van een andere provider in mijn samsung s7 gedaan en dan werkt alles perfect dus aan mijn telefoon ligt het ook niet. Voor de zekerheid ook nog mijn s7 naar fabrieksinstellingen terug gezet en ook dit geeft geen oplossing. Dit via twitter bij Simpel gemeld maar ik heb nog geen reactie gehad. Wie heeft de gouden tip, want ik heb geen idee meer. O ja vorige week deed ie het plots 2 dagen wel....snap jij het nog :sob:

icon

Beste antwoord door Joachiem 6 April 2020, 12:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Dag Ab, wees welkom op de Community.

Zou je de volgende stappen door willen lopen? Deze informatie is nodig voor mijn collega's om verder onderzoek te doen.

1. Controleer https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel of er op dit moment een storing speelt.
2. Start je telefoon opnieuw op
3. Test de simkaart in een ander toestel
4. Stuur ons de volgende gegevens (niet ouder dan 2 dagen) ook al heb je service (bereik) of niet:
Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.

En de uitslag aan mijn collega door willen geven via www.simpel.nl/contact?

Stap 4. is mogelijk. Je kunt de voorbeelden zelf genereren door ingaand of uitgaand een poging te doen. De pogingen kunnen door mijn collega’s gezien worden.

Groetjes Joachiem
 

Sinds een paar dagen uit het niets kan ik niet bellen en gebeld worden.

met melding Niet aangemeld bij netwerk. Mijn bundel is onbeperkt bellen. 

Samsung A40.Wat hier boven allemaal wordt beschreven krijg ik niet voor elkaar.

Heb simkaart eruit gehaald , toestel helemaal uitgezet .

Ben sinds gisteren 6 oktober al aan het uitzoeken wat er fout is gegaan.

Ik doe mijn best ben 75 jaar.

Ik hoop echt voor een oplossing.

Reputatie 3
Badge +8

Goedemorgen @Tedje,
Welkom op de community!

Ik heb je net een privé bericht gestuurd.

Groetjes,
Ilan

Reageer