Skip to main content

Goedemorgen, ik heb sinds vandaag een abo bij Simpel, ben overgestapt van provider. Bij mijn vorige provider kon ik in mijn account instellen of - en waar - mijn mobiele telefoonnummer vermeld werd. Dus of mijn mobiele nummer op te vragen is, of vermeld staat in een telefoonboek.

Bij Simpel zie ik deze mogelijkheid niet, en ik kan er ook niks over vinden.

Weet iemand hoe dit zit?

Hi Mevr.Jansen.

 Ga even naar deze pagina. De rest wijst vanzelf. Het is wel de online versie van de telefoongids waar nummervermelding gebeurt.


Beste Snowboard,

Bedankt voor de tip. Handige site waar je naar verwezen hebt. 

Simpel staat daar overigens nog niet vermeld als mijn (nieuwe) provider (wel de oude provider) maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog maar sinds 27 januari jl. officieel ben overgestapt?


Vermelding van Simpel? Geen idee, ben net als u een medeklant.


Hoi @Mevr.Jansen ,

Dat is een goede vraag! Vanuit Simpel laten wij niets opnemen in het telefoonboek. Ik vermoed dat de vermelding wel automatisch wordt aangepast na verloop van tijd. Om dit echt zeker te weten, kan je hiervoor het beste contact opnemen met de telefoongids zelf.

Groetjes, Alexandra


Reageer