Beantwoord

m2m data simkaart

  • 2 May 2020
  • 3 reacties
  • 525 Bekeken

beste KLANTENSERVICE

ik ben op zoek voor mijn gps tracker naar een GOEDKOPE simkaart met of zonder abonnement. van minimaal 500 sms mogelijkheden. zoals u aangeeft in het “simpel sim only 50 miniuten,500 sms en 250 mb

helaas net zoals bij de andere providers kom ik niet verder om een MENS aan de lijn te krijgen die mij gewoon mondeling kan uitleggen hoe of wat. ook kom ik nergens op uw site een goedkope M2M data only simkaart tegen.

ik zal alleen dus alleen data gebruiken en geen spraak. en wil dus ook NIET voor spraak betalen of internet of nutteloos iets betalen.

graag uw antwoord/feedback via mijn emailadres [Weggehaald]

 mvg dhr B v Herwaarde

icon

Beste antwoord door Houscouss 4 May 2020, 15:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Beste heer Van Herwaarde,

Allereerst welkom op onze Community!

Op onze Community kan je een soortgelijke vraag in een topic terugvinden waar een antwoord op wordt gegeven door een andere Communitymember of door onszelf. Het is ook een publiekelijke omgeving @benikdus, dit is dan ook de reden dat jouw e-mailadres niet zichtbaar is. Je kan wel op meerdere manieren contact opnemen met onze klantenservice, maar mocht je willen bellen dan krijg je zeker een mens aan de lijn!

De klantenservice ondersteunt het gebruik van de simkaart in een ander apparaat dan een telefoontoestel niet, dus bij het gebruik ervan in een GPS tracker geldt dat dit onder eigen risico valt. Daarnaast bestaan de bundels van onze sim-only abonnementen uit internet, bellen en sms’en, dit is niet los van elkaar te verkrijgen. Het is niet toegestaan de simkaart te gebruiken in een apparaat voor geautomatiseerd gebruik, waarbij de integriteit van het netwerk in gevaar kan worden gebracht of er een onevenredige belasting van het netwerk kan ontstaat en dat is bij Machine-to-Machine communicatie het geval.

Groetjes,

Houssam

 

beste Houscouss,

wat raar dat jullie geen M2M aan bieden zoals u zegt ivm onevenredige belasting door deze m2m kaart maar U bied ze wel aan 

Gerelateerde topics

dus wat adviseert u mij?

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @benikdus,

U geeft aan dat wij dergelijke kaarten wel aanbieden en linkt door naar verschillende topics. Een aantal topics daarvan zijn echter irrelevant in deze situatie. In de topics die wel gelijkenissen vertonen geven mijn collega’s aan dat we een werkende verbinding niet kunnen garanderen en er ook geen ondersteuning op bieden. Bovendien is het gebruik in randapparatuur niet toegestaan indien er niet aan de voorwaarden wordt voldaan. Die voorwaarden zijn terug te zien in het door jou genoemde topic ‘Gebruik maken van de Simpel simkaart in alarmsysteem’. 

Groetjes,

Phil

Reageer