Skip to main content
Antwoord

melding geen simkaart geplaatst

  • February 15, 2020
  • 1 reactie
  • 506 Bekeken

Ik krijg continue de melding: geen simkaart geplaatst.

Telefoon al opnieuw opgestart, geüpdate en sim in zowel 1 als 2 geplaatst maar maakt geen verschil.

Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?

 

Beste antwoord door Alexandra

Hoi @RSJ90

Wat vervelend :disappointed:. Kan je je simkaart in een ander toestel testen?
Je kan daarna contact met ons opnemen zodat we je verder kunnen helpen.

Groetjes, Alexandra

1 reactie

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • February 17, 2020

Hoi @RSJ90

Wat vervelend :disappointed:. Kan je je simkaart in een ander toestel testen?
Je kan daarna contact met ons opnemen zodat we je verder kunnen helpen.

Groetjes, Alexandra