Beantwoord

Mijn nummer is niet altijd bereikbaar vooral als 0031 ervoor staat

  • 15 May 2023
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

Beste community,

mensen die mijn nummer in format van: 00316 …. hebben opgeslagen kunnen mij niet bereiken

ze krijgen melding dat het nummer niet beschikbaar is en dat de verbinding verbroken wordt zonder mogelijkheid om bericht achter te laten (alsof mijn nummer echt niet bestaat).

ook mijn nummer zonder 0031 is meestal eerste keer niet bereikbaar meestal tweede keer wel

dit allemaal terwijl, als ik hen bel is meestaal ok.

kan iemand mij aub helpen ? alvast bedankt

 

icon

Beste antwoord door kimsar 17 May 2023, 16:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hey @kimsar 

Welkom op onze Community!

Begrijpelijk dat je hier meer over wil weten, je vraag is alleen niet volledig duidelijk. Als mensen jouw nummer bellen met 00316 kan het worden geregistreerd als buitenlands gesprek welke niet door elk persoon gevoerd kan worden. Het tweede dat je noemt lijkt me eerder te gaan om de Niet-storen functie op je telefoon. Wanneer dit aan staat, kan je pas bij de tweede poging bereikt worden. Kan je dit even nagaan op je telefoon? 

Mocht het toch nog problemen geven, verneem ik het graag! Dit mag via hier of via onze andere kanalen.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Badge

Hey @kimsar 

Welkom op onze Community!

Begrijpelijk dat je hier meer over wil weten, je vraag is alleen niet volledig duidelijk. Als mensen jouw nummer bellen met 00316 kan het worden geregistreerd als buitenlands gesprek welke niet door elk persoon gevoerd kan worden. Het tweede dat je noemt lijkt me eerder te gaan om de Niet-storen functie op je telefoon. Wanneer dit aan staat, kan je pas bij de tweede poging bereikt worden. Kan je dit even nagaan op je telefoon? 

Mocht het toch nog problemen geven, verneem ik het graag! Dit mag via hier of via onze andere kanalen.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

 

Hartelijk dank Jenine, Je had in beide gevallen gelijk. Ik ben nu echt gerustgesteld.

Ik dacht dat er iets met mijn simkaart mankeerde.

Reputatie 6

Hey @kimsar 

Welkom op onze Community!Begrijpelijk dat je hier meer over wil weten, je vraag is alleen niet volledig duidelijk. Als mensen jouw nummer bellen met 00316 kan het worden geregistreerd als buitenlands gesprek welke niet door elk persoon gevoerd kan worden.

Is dat zo @Janine ? @kimsar Ik geloof dat 0031 en +31 gewoon zouden moeten werken als landcode.

Reageer