Beantwoord

nano kaart besteld

  • 28 October 2020
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

Al jaren trouwe klant meer als 10 jaar ongeveer. 

Drukte nieuwe kaart in was gelijk besteld

En rek 15 euro 

Heb via app contact opgenomen

Kon niet meer worden veranderd

Na jaren trouwe klant 

Vind het geen service

Gr mike

icon

Beste antwoord door Phil 29 October 2020, 13:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Mike van wijngaarden,

Begrijpelijk dat deze kosten niet gewenst zijn.

Over het algemeen kost het vervangen van de simkaart altijd €15,00. Hier brengen we kosten voor in rekening, omdat dit proces voor ons ook niet kosteloos is. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het aanmaken van de simkaart, het koppelen van de simkaart aan je abonnement en de verzending van de simkaart. Uitzondering hierop is wanneer je nog nooit een 3-in-1 simkaart van ons hebt ontvangen, dan versturen we de vervangende simkaart indien we hier van op de hoogte zijn. Mocht je in een eerder stadium nog geen 3-in-1 simkaart ontvangen hebben, schroom dan niet om toch nog even contact met ons op te nemen, dan kijken we of we met terugwerkende kracht nog iets voor je kunnen betekenen.

Nog een kleine kanttekening: een simkaart wordt nooit zomaar besteld zonder dat jouw akkoord. Daarom wordt er altijd gevraagd of je akkoord gaat met de voorwaarden en kosten en dien je aan te vinken dat je akkoord gaat. Daarna dien je op de bestelknop te klikken om de bestelling te bevestigen, daarna is de bestelling geplaatst.

Groetjes,

Phil

Ging beetje stroet

Bij de kanten wat foutjes gemaakt

Maar als trouwe klant vanaf 2009

Was het toch mogelijk om gratis

Sim kaart  gekregen

Kan ik weer 5 jaar vooruit

Thanks gr mike

Reageer