Al jaren trouwe klant meer als 10 jaar ongeveer.
Drukte nieuwe kaart in was gelijk besteld
En rek 15 euro
Heb via app contact opgenomen
Kon niet meer worden veranderd
Na jaren trouwe klant
Vind het geen service
Gr mike
Al jaren trouwe klant meer als 10 jaar ongeveer.
Drukte nieuwe kaart in was gelijk besteld
En rek 15 euro
Heb via app contact opgenomen
Kon niet meer worden veranderd
Na jaren trouwe klant
Vind het geen service
Gr mike
Hi
Begrijpelijk dat deze kosten niet gewenst zijn.
Over het algemeen kost het vervangen van de simkaart altijd €15,00. Hier brengen we kosten voor in rekening, omdat dit proces voor ons ook niet kosteloos is. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het aanmaken van de simkaart, het koppelen van de simkaart aan je abonnement en de verzending van de simkaart. Uitzondering hierop is wanneer je nog nooit een 3-in-1 simkaart van ons hebt ontvangen, dan versturen we de vervangende simkaart indien we hier van op de hoogte zijn. Mocht je in een eerder stadium nog geen 3-in-1 simkaart ontvangen hebben, schroom dan niet om toch nog even contact met ons op te nemen, dan kijken we of we met terugwerkende kracht nog iets voor je kunnen betekenen.
Nog een kleine kanttekening: een simkaart wordt nooit zomaar besteld zonder dat jouw akkoord. Daarom wordt er altijd gevraagd of je akkoord gaat met de voorwaarden en kosten en dien je aan te vinken dat je akkoord gaat. Daarna dien je op de bestelknop te klikken om de bestelling te bevestigen, daarna is de bestelling geplaatst.
Groetjes,
Phil
Ging beetje stroet
Bij de kanten wat foutjes gemaakt
Maar als trouwe klant vanaf 2009
Was het toch mogelijk om gratis
Sim kaart gekregen
Kan ik weer 5 jaar vooruit
Thanks gr mike
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.