Beantwoord

nanosimkaart

  • 26 December 2019
  • 11 reacties
  • 920 Bekeken

Hallo allemaal. Ondanks dat ik al een eeuwigheid bij Simpel ben, ben ik nieuw in deze community. Ik heb een ander toestel waar een nanosimkaart in moet. Mijn simkaart is echter erg oud en ik zie hier geen nanokaart inzitten. Ik heb het ooit al eens gesplitst van gewoon naar macro maar verder kan ik niet. Hoe kan ik dit oplossen?

 

icon

Beste antwoord door Snowboard 26 December 2019, 20:06

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6

Hallo IJSevink.

Ik zou een vervangende simkaart aanvragen door in te loggen op Mijn Simpel.

 

Informatie

Hoi Snowboard,

Dank je voor je reactie. Ik was daar al bang voor, maar dat gaat me 15 euro kosten :rolling_eyes:

 

Groetjes

Reputatie 6

Dan is er nog een optie. Je huidige simkaart laten knippen in een telefoonwinkel. Maar omdat je al een oudere simkaart hebt kunnen hier risico's aan kleven. 

Maar wacht de reactie af van een moderator/medewerker, wellicht heeft die nog een ander voorstel.

Graag gedaan.:relaxed:

Dank je voor deze tip. Ik zal rekening houden met het risico.

Lezen de medewerkers hier ook mee? Dan wacht ik inderdaad even hun reactie af.

Groetjes

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @IJSevink we lezen zeker mee. 3 opties voor je:

1. Simkaart bestellen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina
2. Op maat knippen zoals @Snowboard aan geeft
3. Eigen invulling

Groetjes Joachiem 

Hoi @Joachiem dank je voor je reactie.

Op de site zeggen jullie dat er altijd een simkaart verstuurt wordt met ook een nanokaart. Toen ik een abonnement bij jullie afsloot, bestond dat nog niet en dan zou ik nu 15 euro moeten betalen. Dat zou ik een beetje vreemd vinden.

Wat bedoel je met optie 3 Eigen invulling?

Groetjes 

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @IJSevink 

Ik weet ook niet helemaal wat mijn collega bedoeld. Creatief met kurk misschien? ;)
Hij is nu lekker vrij dus ik help je graag verder. Neem even contact op met onze klantenservice  om je simkaart te bestellen.

Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!

Groetjes, Alexandra

Hoi @Alexandra 

Dank je wel voor je reactie. Ik ben ook benieuwd wat jouw collega bedoeld :)

Dank je voor dit aanbod. Ik zal via de klantenservice de kaart bestellen. 

Ook voor jullie een fijne jaarwisseling.

Groetjes 

Ook ik heb zojuist een nieuwe simkaart moeten aanvragen. Waarschijnlijk ben ik dus al te lang klant...
Raar dat ik daarvoor € 15 moet betalen. Kan dat niet anders?

Vandaag al reactie gekregen! Bedankt!

Reputatie 4
Badge +8

@Sannderr Fijn dat je reeds reactie hebt ontvangen, dan ga ik er vanuit dat je geholpen bent! :thumbsup_tone2:

Reageer