Hallo IJSevink.
Ik zou een vervangende simkaart aanvragen door in te loggen op Mijn Simpel.
Informatie
Hoi Snowboard,
Dank je voor je reactie. Ik was daar al bang voor, maar dat gaat me 15 euro kosten
Groetjes
Dan is er nog een optie. Je huidige simkaart laten knippen in een telefoonwinkel. Maar omdat je al een oudere simkaart hebt kunnen hier risico's aan kleven.
Maar wacht de reactie af van een moderator/medewerker, wellicht heeft die nog een ander voorstel.
Graag gedaan.
Dank je voor deze tip. Ik zal rekening houden met het risico.
Lezen de medewerkers hier ook mee? Dan wacht ik inderdaad even hun reactie af.
Groetjes
Hoi @IJSevink we lezen zeker mee. 3 opties voor je:
1. Simkaart bestellen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina
2. Op maat knippen zoals @Snowboard aan geeft
3. Eigen invulling
Groetjes Joachiem
Hoi @Joachiem dank je voor je reactie.
Op de site zeggen jullie dat er altijd een simkaart verstuurt wordt met ook een nanokaart. Toen ik een abonnement bij jullie afsloot, bestond dat nog niet en dan zou ik nu 15 euro moeten betalen. Dat zou ik een beetje vreemd vinden.
Wat bedoel je met optie 3 Eigen invulling?
Groetjes
Hoi @IJSevink
Ik weet ook niet helemaal wat mijn collega bedoeld. Creatief met kurk misschien? ;)
Hij is nu lekker vrij dus ik help je graag verder. Neem even contact op met onze klantenservice om je simkaart te bestellen.
Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!
Groetjes, Alexandra
Hoi @Alexandra
Dank je wel voor je reactie. Ik ben ook benieuwd wat jouw collega bedoeld :)
Dank je voor dit aanbod. Ik zal via de klantenservice de kaart bestellen.
Ook voor jullie een fijne jaarwisseling.
Groetjes
Ook ik heb zojuist een nieuwe simkaart moeten aanvragen. Waarschijnlijk ben ik dus al te lang klant...
Raar dat ik daarvoor € 15 moet betalen. Kan dat niet anders?
Vandaag al reactie gekregen! Bedankt!
@Sannderr Fijn dat je reeds reactie hebt ontvangen, dan ga ik er vanuit dat je geholpen bent!