Beantwoord

niet aangemeld bij netwerk

  • 11 februari 2019
  • 2 reacties
  • 2026 Bekeken

Telefoon geeft ineens "niet aangemeld bij netwerk aan". Kan niet meer op 4g of bellen/gebeld worden
icon

Beste antwoord door Diana 12 februari 2019, 15:48

Hoi Ine,
Wat vervelend dat je op dit moment problemen ervaart.
Er kunnen diverse oorzaken zijn waardoor je simkaart geen verbinding maakt met ons netwerk. Mogelijk kun je het probleem zelf oplossen door het stappenplan "Oplossen problemen met netwerkverbinding" te doorlopen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op, we helpen je graag uit de brand.
Groet, Diana
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +7
Hoi Ine,
Wat vervelend dat je op dit moment problemen ervaart.
Er kunnen diverse oorzaken zijn waardoor je simkaart geen verbinding maakt met ons netwerk. Mogelijk kun je het probleem zelf oplossen door het stappenplan "Oplossen problemen met netwerkverbinding" te doorlopen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op, we helpen je graag uit de brand.
Groet, Diana
Heb inmiddels telefonisch contact gehad. Wordt (gratis) nieuwe simkaart opgestuurd

Reageer