Telefoon geeft ineens "niet aangemeld bij netwerk aan". Kan niet meer op 4g of bellen/gebeld worden
Bladzijde 1 / 1
Hoi Ine,
Wat vervelend dat je op dit moment problemen ervaart.
Er kunnen diverse oorzaken zijn waardoor je simkaart geen verbinding maakt met ons netwerk. Mogelijk kun je het probleem zelf oplossen door het stappenplan "Oplossen problemen met netwerkverbinding" te doorlopen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op, we helpen je graag uit de brand.
Groet, Diana
Wat vervelend dat je op dit moment problemen ervaart.
Er kunnen diverse oorzaken zijn waardoor je simkaart geen verbinding maakt met ons netwerk. Mogelijk kun je het probleem zelf oplossen door het stappenplan "Oplossen problemen met netwerkverbinding" te doorlopen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op, we helpen je graag uit de brand.
Groet, Diana
Heb inmiddels telefonisch contact gehad. Wordt (gratis) nieuwe simkaart opgestuurd
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.