Beantwoord

niet kunenn bellen en sms

  • 11 July 2019
  • 1 reactie
  • 422 Bekeken

hallo,een week terug heb ik bij jullie een nieuwe simkaart besteld. ik heb deze nu net en heb ook een nieuwe telefoon. maar ik ontvang geen code van Whatsapp en kan niet bellen sms enzovoort. terwijl ik de simkaart wel heb geactiveerd hopelijk kunnen jullie mij helpen

groetjes

Emma
icon

Beste antwoord door Tess 12 July 2019, 11:44

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi Emma !

Welkom op onze community :)

Wanneer je gekozen hebt voor een simkaart met nummerbehoud gaat de simkaart in op de datum wat je gecorrespondeerd gekregen hebt via de e-mail.
Als je gekozen hebt voor een nieuw Simpel nummer dan kun je na het activeren van je simkaart wat je via je persoonlijke Mijn Simpel doet direct gebruik maken van je abonnement.
Als je die stappen gevolgd hebt en je abonnement het niet doet, raad ik je aan om je toestelinstellingen te controleren. Vooral omdat je aangeeft dat je een nieuw toestel hebt. Via
onze online toestelhulp kun je de instellingen nalopen. Zodra deze goed staan ontvang je vanzelf je Whatsapp code en kun je volop gebruik maken van je nieuwe Simpel abonnement!

Mocht je er niet uitkomen kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen je dan graag verder!

Groetjes Tess

Reageer