Beantwoord

Nieuw simkaart bij nieuw abonnement?

  • 26 september 2019
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Hallo, krijg ik bij het bestellen van een abonnement ook een Simkaart opgestuurd. Hoe zit het met nummerbehoud. Heb nu een nieuwe telefoon waar een nano simkaart in moet. Die heb ik nog niet.Heb nu prepaid.
icon

Beste antwoord door Ilan 30 september 2019, 09:31

Hallo,
Welkom op de community!

Wat leuk dat je een abonnement bij Simpel wilt afsluiten!

Bij het bestellen van je abonnement ontvang je binnen 2 werkdagen een simkaart, deze simkaart past in bijna alle telefoons omdat je ze op maat kunt uitschuiven (dus ook een Nano).
Wanneer je een abonnement afsluit op de site kan je voor nummerbehoud kiezen, vul daar het te behouden nummer in.
Let op, Mocht je een Simpel prepaidkaart hebben dan is vandaag de laatste dag dat je je Simpel Prepaidnummer kunt meenemen.

Groetjes en een fijne dag toegewenst,
Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7
Hallo,
Welkom op de community!

Wat leuk dat je een abonnement bij Simpel wilt afsluiten!

Bij het bestellen van je abonnement ontvang je binnen 2 werkdagen een simkaart, deze simkaart past in bijna alle telefoons omdat je ze op maat kunt uitschuiven (dus ook een Nano).
Wanneer je een abonnement afsluit op de site kan je voor nummerbehoud kiezen, vul daar het te behouden nummer in.
Let op, Mocht je een Simpel prepaidkaart hebben dan is vandaag de laatste dag dat je je Simpel Prepaidnummer kunt meenemen.

Groetjes en een fijne dag toegewenst,
Ilan

Reageer