Skip to main content
Beantwoord

nieuwe simkaart

• 15 februari 2025
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Mandy Stoop

Mijn oma haar telefoon is gestolen, nu heeft ze ook geen simkaart meer.

Op haar oude simkaart van jullie staan al haar nummer, als ze een nieuwe aanvraagt krijgen we dan een nieuwe simkaart die gekoppeld is aan haar ouden account of hoe werkt dit? 

Beste antwoord door R.V

Goedemorgen ​@Mandy Stoop 

Wat vervelend dat je oma haar toestel is gestolen. Het belangrijkste is dat de simkaart gelijk wordt geblokkeerd, via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je onder het kopje sim en instellingen de simkaart direct blokkeren. 
Via deze weg is het overigens ook mogelijk om een nieuwe simkaart te bestellen. De vervangende simkaart wordt vervolgens binnen twee werkdagen bij jou thuis in de brievenbus geleverd. Jouw huidige telefoonnummer wordt daarnaast aan de vervangende simkaart gekoppeld. 

Mocht je er niet uitkomen dan kan je het beste even contact op nemen met ons klantenservice, dit kan op verschillende manieren, https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

Groet, Renaat

Simpel

Bekijk origineel

3 reacties

• Superster
  • 1215 reacties
  • 15 februari 2025

Hi ​@Mandy Stoop  

Vervelend voor je oma om een diefstal mee te maken van haar telefoon. Heb je haar simkaart al geblokkeerd via haar Mijn Simpel? Helaas is ze haar contacten nu ook kwijt omdat die op de simkaart zijn gezet. Ik zou nooit aanraden om de contacten op de simkaart te zetten.

Bij een vervangende simkaart krijgt ze na activeren van de simkaart op haar Mijn Simpel weer haar 06 nummer. Het account heeft ze dan terug om het zo te zeggen. Het 06 nummer is gekoppeld aan de simkaart.

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 25 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2025

Goedemorgen ​@Mandy Stoop 

Wat vervelend dat je oma haar toestel is gestolen. Het belangrijkste is dat de simkaart gelijk wordt geblokkeerd, via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je onder het kopje sim en instellingen de simkaart direct blokkeren. 
Via deze weg is het overigens ook mogelijk om een nieuwe simkaart te bestellen. De vervangende simkaart wordt vervolgens binnen twee werkdagen bij jou thuis in de brievenbus geleverd. Jouw huidige telefoonnummer wordt daarnaast aan de vervangende simkaart gekoppeld. 

Mocht je er niet uitkomen dan kan je het beste even contact op nemen met ons klantenservice, dit kan op verschillende manieren, https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

Groet, Renaat

Simpel

• Superster
  • 1215 reacties
  • 17 februari 2025

Een kleine toevoeging op ​@R.V . Ik ga er vanuit dat het abonnement op naam van je oma staat ​@Mandy Stoop

Controleer voor de zekerheid altijd even of de adresgegevens kloppen op haar Mijn Simpel. We willen natuurlijk dat de simkaart op het juiste adres wordt bezorgd.

En erg fijn dat je zo goed voor je oma zorgt!

Reageer