Mijn oma haar telefoon is gestolen, nu heeft ze ook geen simkaart meer.
Op haar oude simkaart van jullie staan al haar nummer, als ze een nieuwe aanvraagt krijgen we dan een nieuwe simkaart die gekoppeld is aan haar ouden account of hoe werkt dit?
Mijn oma haar telefoon is gestolen, nu heeft ze ook geen simkaart meer.
Op haar oude simkaart van jullie staan al haar nummer, als ze een nieuwe aanvraagt krijgen we dan een nieuwe simkaart die gekoppeld is aan haar ouden account of hoe werkt dit?
Beste antwoord door R.V
Goedemorgen
Wat vervelend dat je oma haar toestel is gestolen. Het belangrijkste is dat de simkaart gelijk wordt geblokkeerd, via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina kan je onder het kopje sim en instellingen de simkaart direct blokkeren.
Via deze weg is het overigens ook mogelijk om een nieuwe simkaart te bestellen. De vervangende simkaart wordt vervolgens binnen twee werkdagen bij jou thuis in de brievenbus geleverd. Jouw huidige telefoonnummer wordt daarnaast aan de vervangende simkaart gekoppeld.
Mocht je er niet uitkomen dan kan je het beste even contact op nemen met ons klantenservice, dit kan op verschillende manieren, https://www.simpel.nl/klantenservice/contact.
Groet, Renaat
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.