Beantwoord

Nieuwe simkaart besteld maar nog geen succes

  • 26 December 2019
  • 1 reactie
  • 228 Bekeken

Beste Simpel,

 

Mijn simkaart geeft sinds 19 dec geen service aan. Mijn simkaart zit gewoon in mijn telefoon, maar mijn telefoon geeft aan dat er geen simkaart inzit. Nu heb ik 20 dec via jullie website een nieuwe simkaart aangevraagd welke binnen 2 dagen bezorgd zou worden. Nu is het ondertussen de 26e en ik heb het nog steeds niet ontvangen. Ondertussen kan ik geen gebruik maken van het netwerk terwijl ik er wel voor betaal. Daarnaast moet ik ook 15,00 betalen voor de nieuwe simkaart wat op zich laat wachten. Extra kosten voor iets waar ik niks aan kan doen :(. Ik zou dat graag gecompenseerd willen hebben en ik zou graag willen weten wanneer ik mijn simkaart kan ontvangen. 

 

Ik hoor graag van jullie.

 

Mvgr,

 

Pris

icon

Beste antwoord door Joachiem 27 December 2019, 12:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Bonjour deze dag en welkom op de Community!

Balen dat je geen service hebt. Heb je je simkaart al in een ander toestel geprobeerd? Is het echt over met de simkaart dan kun je inderdaad een nieuwe bestellen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina op mijn.simpel.nl Mocht het langer dan 5 werkdagen duren en de simkaart is nog niet gearriveerd? Geef dan even een seintje aan ons via simpel.nl/contact en we bekijken de mogelijkheden met je.

Groetjes Joachiem

Reageer