Beantwoord

nieuwe simkaart geeft aan dat het niet geregistreerd is

  • 23 juli 2019
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

V

vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen nadat ik gisteren met jullie gebeld heb maar ook deze kaart geeft aan dat hij niet geregistreerd is .uiteraard weer geprobeerd in een ander toestel om een defect toestel uit te sluiten maar ook in een ander toestel krijg ik dezelfde melding.

icon

Beste antwoord door Sanne 26 juli 2019, 11:17

Hoi!

Vervelend dat je problemen met de verbinding hebt.

Wij hebben inderdaad meerdere meldingen ontvangen hierover. Inmiddels is het bij iedereen verholpen. Nog geen verbinding? Dan helpt het om de telefoon opnieuw op te starten.

Kan je verder even contact met ons opnemen? Kijken we even hoe lang je geen verbinding hebt gehad en wat wij hier nog in kunnen betekenen.

Groetjes, Sanne
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Er zijn meer meldingen.
Ook hier https://community.simpel.nl/simkaart-7/simkaart-geeft-geen-service-aan-402#post2569
speelt het
Reputatie 2
Badge +7
Hoi!

Vervelend dat je problemen met de verbinding hebt.

Wij hebben inderdaad meerdere meldingen ontvangen hierover. Inmiddels is het bij iedereen verholpen. Nog geen verbinding? Dan helpt het om de telefoon opnieuw op te starten.

Kan je verder even contact met ons opnemen? Kijken we even hoe lang je geen verbinding hebt gehad en wat wij hier nog in kunnen betekenen.

Groetjes, Sanne

Reageer