Beantwoord
nieuwe simkaart geeft aan dat het niet geregistreerd is
Vvandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen nadat ik gisteren met jullie gebeld heb maar ook deze kaart geeft aan dat hij niet geregistreerd is .uiteraard weer geprobeerd in een ander toestel om een defect toestel uit te sluiten maar ook in een ander toestel krijg ik dezelfde melding.
Beste antwoord door Sanne
Hoi!
Vervelend dat je problemen met de verbinding hebt.
Wij hebben inderdaad meerdere meldingen ontvangen hierover. Inmiddels is het bij iedereen verholpen. Nog geen verbinding? Dan helpt het om de telefoon opnieuw op te starten.
Kan je verder even contact met ons opnemen? Kijken we even hoe lang je geen verbinding hebt gehad en wat wij hier nog in kunnen betekenen.
Groetjes, Sanne
Bekijk origineelVervelend dat je problemen met de verbinding hebt.
Wij hebben inderdaad meerdere meldingen ontvangen hierover. Inmiddels is het bij iedereen verholpen. Nog geen verbinding? Dan helpt het om de telefoon opnieuw op te starten.
Kan je verder even contact met ons opnemen? Kijken we even hoe lang je geen verbinding hebt gehad en wat wij hier nog in kunnen betekenen.
Groetjes, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.