Skip to main content
Beantwoord

nieuwe simkaart geeft aan dat het niet geregistreerd is


E01
  • Lezer
  • 2 reacties
V

vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen nadat ik gisteren met jullie gebeld heb maar ook deze kaart geeft aan dat hij niet geregistreerd is .uiteraard weer geprobeerd in een ander toestel om een defect toestel uit te sluiten maar ook in een ander toestel krijg ik dezelfde melding.

Beste antwoord door Sanne

Hoi!

Vervelend dat je problemen met de verbinding hebt.

Wij hebben inderdaad meerdere meldingen ontvangen hierover. Inmiddels is het bij iedereen verholpen. Nog geen verbinding? Dan helpt het om de telefoon opnieuw op te starten.

Kan je verder even contact met ons opnemen? Kijken we even hoe lang je geen verbinding hebt gehad en wat wij hier nog in kunnen betekenen.

Groetjes, Sanne
Bekijk origineel

2 reacties

  • Superster
  • 1215 reacties
  • 24 juli 2019
Er zijn meer meldingen.
Ook hier https://community.simpel.nl/simkaart-7/simkaart-geeft-geen-service-aan-402#post2569
speelt het

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • 301 reacties
  • Antwoord
  • 26 juli 2019
Hoi!

Vervelend dat je problemen met de verbinding hebt.

Wij hebben inderdaad meerdere meldingen ontvangen hierover. Inmiddels is het bij iedereen verholpen. Nog geen verbinding? Dan helpt het om de telefoon opnieuw op te starten.

Kan je verder even contact met ons opnemen? Kijken we even hoe lang je geen verbinding hebt gehad en wat wij hier nog in kunnen betekenen.

Groetjes, Sanne

Reageer