Skip to main content
Antwoord

nieuwe simkaart werkt niet hoe kan dat?

  • December 26, 2019
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Nieuwe vervangende simkaart niet actief

 

Vraag een nieuwe simkaart aan ivm nieuwe telefoon.

Nu twee dagen zonder mobiel omdat ik geen nummer zou hebben.

Klantenservice is dicht met kerst 🤯

Beste antwoord door Joachiem

Hi, goed dat je een bericht hebt geplaatst. Heb je je simkaart wel geactiveerd? Dat kan op je persoonlijke Mijn Simpel pagina of via je Simpel app. Kijk ook eens op https://www.simpel.nl/activeren voor specifieke instructies. 

Groetjes Joachiem

2 reacties

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • December 27, 2019

Hi, goed dat je een bericht hebt geplaatst. Heb je je simkaart wel geactiveerd? Dat kan op je persoonlijke Mijn Simpel pagina of via je Simpel app. Kijk ook eens op https://www.simpel.nl/activeren voor specifieke instructies. 

Groetjes Joachiem


  • Auteur
  • Lezer
  • December 27, 2019

Bedankt voor jouw reactie, dat was inderdaad het heuvel.