Skip to main content
Antwoord

nog steeds geen bereik 😫 …

  • August 4, 2025
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Is het probleem met activatie van de esim bij jullie opgelost? Ik heb nog steeds geen bereik..

Beste antwoord door Raveena

Goedenavond, 

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat je nog steeds geen bereik hebt. Ik begrijp heel goed hoe frustrerend dat is, zeker als je al geprobeerd hebt om je eSIM te activeren en het probleem blijft aanhouden. Je mag erop rekenen dat je verbinding het gewoon hoort te doen.

De eerdere problemen met de eSIM-activatie zijn inmiddels grotendeels opgelost, maar het kan zijn dat jouw activatie nog niet helemaal goed is doorgekomen.

Mogelijk helpt het ook om je toestel even opnieuw op te starten of handmatig het netwerk opnieuw te selecteren.

 

Mocht je hier nog steeds last van hebben, dan kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen. We kijken dan graag direct met je mee naar een snelle en passende oplossing.

 

Ik wens je een fijne avond verder!

 

Groet, 

Raveena 

 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 4, 2025

Goedenavond, 

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat je nog steeds geen bereik hebt. Ik begrijp heel goed hoe frustrerend dat is, zeker als je al geprobeerd hebt om je eSIM te activeren en het probleem blijft aanhouden. Je mag erop rekenen dat je verbinding het gewoon hoort te doen.

De eerdere problemen met de eSIM-activatie zijn inmiddels grotendeels opgelost, maar het kan zijn dat jouw activatie nog niet helemaal goed is doorgekomen.

Mogelijk helpt het ook om je toestel even opnieuw op te starten of handmatig het netwerk opnieuw te selecteren.

 

Mocht je hier nog steeds last van hebben, dan kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen. We kijken dan graag direct met je mee naar een snelle en passende oplossing.

 

Ik wens je een fijne avond verder!

 

Groet, 

Raveena 

 


  • Auteur
  • Lezer
  • August 6, 2025

Dag Raveena,

 

esim werkt nog steeds niet. Klantenservice gebeld, zij zeggen dat er nog steeds een probleem is. Wat is nu waar? Heb via instellingen, algemeen ook netwerkinstellingen gereset. Niets helpt. 
kan je me Aub verder helpen????

 

groet Martine