Beantwoord

Noodsituatie

  • 10 July 2023
  • 3 reacties
  • 464 Bekeken

Goedenavond,

Sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem met de Simpel simkaart die mijn 85-jarige moeder al jaren gebruikt icm een senioren gsm.

Er verscheen opeens de melding "Noodsituatie" op het scherm.
Vanaf dat moment kan er niet meer gebeld worden en ben je ook niet meer bereikbaar.


Ik dacht dat het aan de oude senioren gsm lag,dus heb ik een nieuwe gekocht.
Maar in dit nieuwe toestel blijft het probleem hetzelfde: "Noodsituatie" in het scherm en nog geen bereik met de gsm.

Mijn eigen simkaart en een prepaidkaart van Simyo werken wel gewoon in beide senioren toestellen.

De Simpel simkaart werkt wel gewoon in een Smartphone.

Na vervanging vd simkaart door een nwe simkaart van Simpel is er helaas niets veranderd!

Iemand hier een oplossing?!

 

Groet RJ
 

icon

Beste antwoord door RJD 11 July 2023, 18:58

Bekijk origineel

3 reacties

Haal mijn vraag maar weg!....Ik heb het antwoord inmiddels gevonden.

RJD wat was de oplossing ?? Wij zitten hier met precies het zelfde probleem.

Alvast bedankt 😀

Hallo,

De oplossing voor mijn moeder: Een senioren gsm kopen die geschikt is voor het 4G-netwerk.

Het toestel dat mijn moeder nu gebruikt,werkt alleen op het 2G-netwerk.

Dit 2G-netwerk(T-Mobile) is gefaseerd uitgezet sinds 2021 en is per 1 Juni 2023 totaal uit de lucht.

Reageer